Friday, May 30, 2008

Fredag med ny stuga

Hej, idag har jag börjat ta vår nya stuga i besittning. Och i Göteborg har Kajsa och Niclas flyttat från Vegagatan till Torpa utanför Kungsbacka. De har sitt projekt och vi har vårt.

Jaja,... jag har också planerat präst-och diakonvigningsmässan in i minsta detalj, det är viktigt det med, men ändå. Så här års är det naturen som gäller.

Harrys har gjort så fint dom kan inomhus, så det var bara att sätta igång med golven. Jag lut-vaskade golven så att de inte ska mörkna. Och sen förklarade jag totalt krig med kärsen eller kirskålen nere på ängen. Drog ut säkert en hel kilometer sladd och sen bzzzz:ade jag ner ogräset. Undrar vad grejen heter. Kanske trimmer.

Åsa har åkt till Stockholm idag för att möta lilla Isabella som kommit åter från New York.
Så nu är bara jag och Mozart här hemma i försommarhögsommarvärmen.

No comments: