Sunday, November 16, 2008

Novembervintersöndag

Idag när Jan är med biskopen på församlingsbesök
tittar jag ut och ser att dagen är vacker.
Jag bestämmer mig för att åka ut till stugan.
Där möter mig stora lugnet
och allt är mycket vackert.

Bäcken, t.ex.

Jag åker hit för att kolla vattnet som installerades i förrgår.

Här ser ni värsta lyxen i vårt kök - en riktig vattenkran!

Och ute är det hur vackert som helst

Det tycker Mozart också

Mattes lillpojken!
Han älskar att vara här. Rusar runt i snön och är lycklig.

Dags att åka hem igen, tyvärr..

Fotar bäcken igen och ser sedan
att jag just förevigat svallvågor efter en bäver.

Jag håller vakt, Matte!

Vackert, eller hur?
Snart kan vi inte köra här längre

Den här bilden är riktigt bra

Här är klockan 14.20
Vi går mot vinter

Ute vid vägen

Hemma igen håller solen på att gå ner

Det är vackert här inne i stan också
Hälsningar, Åsa


No comments: