Tuesday, April 17, 2007

Mozart 6 veckor

I dag kom husse och matte och hälsade på mig.
Dom ville se hur mycket jag har växt sen sist.
Och jag fyllde ju 6 veckor idag.
Jag var vaken och ute på golvet och lekte.
Efter en stund på golvet var jag så trött ch då var
det skönt att krypa upp i mattes famn.
Det luktade lite annorlunda så lite blyg var jag från början.
Men som ni ser vande jag mig snabbt för det var så skönt.
Jag kommer nog att gilla min matte, tror jag...

Husse blev lite avis då jag bara var hos matte.
Så när matte satte ner mig på golvet kom husse snabbt efter.
Han luktade ganska gott han också.
Sist av allt sa husse och matte att det bara är två veckor kvar
tills jag ska få komma hem till Härnösand.

3 comments:

Xavi said...

Men lille sötnosen!!! Vad stor han har blivit! Snutte! Han är så fin med sin svartvita teckning, kommer nog att bli en stilig herre av honom!
Vi får träffas i sommar så att liten och stor får busa loss...bara inte lille Mozart blir rädd för älgXavi ;-)

Kramar från oss!

Cecilia N said...

Tack för senast! Kul att få se valpen på nätet. Jag får väl fortsätta gå hit om två veckor. Fast då, haha, hinner ni väl knappt blogga!

Anonymous said...

Det var så roligt att träffa er en stund i tisdags! Fin lägenhet och god mat! Här hemma känns allt lite konstigt, Gbg har ju aldrig varit förknippat med mormor så allt känns overkligt samtidigt som sanningen slår en då och då. Lycka till med festplanerandet och ha en underbar dag på lördag!

Kramar
Kajsa.